Якщо ви не отримали електронний квиток

1. Квитки приходять на електронну пошту, яку ви вказали при оформленні замовлення, протягом 10 - 30 хвилин після оплати.
2. Якщо протягом цього часу квитки не надійшли - перевірте папку "Спам".
3. Якщо і там немає листа з квитками - заповніть форму нижче.
4. Щоб прискорити обробку вашого запиту, вкажіть, будь ласка, номер замовлення (його можна подивитися у квитанції чи у історії платежів по банківській карті).

ЩОБ ПОВЕРНУТИ КВИТКИ:

1. Заповніть коротку форму. У полі "текст запиту" вкажіть причину повернення.
2. Ми повернемо вартість квитка на ваш рахунок протягом 5 робочих днів.

Зверніть увагу: сервісна комісія, яку утримує платіжна система, не повертається.